Direktlänk till inlägg 21 september 2014

Walking around feeling empty.

Av -Lisa Mathilda- - 21 september 2014 14:34

Nobody understands.

Igår så gjorde jag verkligen ingenting, asså på riktigt det var inte ens kul. Jag låg i min säng och sov hela dagen, sen kolade jag på dear john också haha. Sen på kvälen så kollade jag och min syster på en film med det slutade med att båda höll på att somna så vi gick och la oss. Asså fine det är fett nice ibland att ha det så men asså det fanns verkligen ingenting ag vile göra igår, försökte kolla på massa filmer men det var inte kul.. Jag har typ sett alla filmer jag är intresserad av att se.. Men juste måste gå på bio någån dag.. THE MAZE RUNNER har kummit ut!!!! DYLAN (MIN BLIVANDE POJKVÄN) O'BRIEN är huvudrollen. Ja jag vill kind of se den jätte mycket. NU ska jag och min syster kolla på en film (ha-ha) vet inte vilken än men tror det blir saga om ringen! Puss! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -Lisa Mathilda- - 24 september 2014 21:44

Kommer från och med idag i guess (AKA imorgon) börja blogga på Nattstad. Hoppas att ni kommer hänga med min blogg dit och fortsätta läsa min blogg.    http://www.nattstad.se/Lisamathilda Here you go babes!    Puss! ...

Av -Lisa Mathilda- - 23 september 2014 20:08

Kommer ta paus från bloggen ett tag nu då det har hänt lite saker och jag är inte på det bästa humöret nu. Jag behöver lite tid för att tänka lite på mig själv och mitt liv. Kommer la tillbaka om typ en vecka eller nått. Kommer därför inte skriva de ...

Av -Lisa Mathilda- - 23 september 2014 17:31

Smink / Utan smink Sommar / Vinter Sjunga / Dansa Julafton / Födelsedag Singel / Förhållande Rosa / Blå Bok / Tidning Skola / Lov Mamma / Pappa Kjol / Klänning Levande ljus / Lampor Va med kompisar / Vara hemma Få pengar / Tjä...

Av -Lisa Mathilda- - 23 september 2014 16:47


  Suzu, Hanna, Jag  och Felicia.    

Av -Lisa Mathilda- - 23 september 2014 16:12

First things first im th realest.. nä men seriös fört och främst så vill jag bara säga att jag inte gråter när jag lyssnar på musik, asså det funkar liksom inte. Det går inte ihop med min hjärna att börja gråta när jag lyssnar på musik. Så jag antar ...

Presentation


Hej, Jag är en galen tjej på 16 år som bor i Göteborg. Min stora dröm är att flytta till USA och planerar att göra det i framtiden. Jag kommer att skriva om allt från mode och skönhet till min vardag och hälsa. Hoppas ni gillar min blogg.
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa om?
 Mode
 smink
 Träning
 Åsiktsinlägg
 min vardag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards