Alla inlägg den 1 september 2014

Av -Lisa Mathilda- - 1 september 2014 15:49

 

1. Jag är 16 år och bor i Göteborg.

2. Jag har alltid varit intresserad av foto och bild. 

3. Jag red när jag var indre men slutade för att jag var blyg haha.. 

4. Jag har naturligt mycket mörkare hår än på bilden ovanför.

5. Jag har både blivit vän med någon jag aldrig skulle prata med igen. 

6. Byonce är min Queen. 

7. Min favorit låt är Shower- BeckyG. 

8. Jag kommer inte på något att skriva. 

9. Jag har en stora syster.

10. Om jag fick bestämma så skulle jag suttit utomlands nu. 

Av -Lisa Mathilda- - 1 september 2014 08:00

Bloggutmaning i 25 dagar
Dag 1 ? En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 ? En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 ? Min favorit årstid och varför.
Dag 4 ? Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 ? Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 ? Typ av killar jag faller för.
Dag 7 ? Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 ? En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 ? Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 ? En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 ? Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 ? En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 ? Mitt drömbröllop.
Dag 14 ? En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 ? Någonting jag ångrar.
Dag 16 ? Innehållet i min väska.
Dag 17 ? En person jag vill byta liv med för en dag ? och varför.
Dag 18 ? Vad jag åt idag.
Dag 19 ? En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 ? Min favorit film.
Dag 21 ? En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 ? Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 ? En låt som får mig att gråta.
Dag 24 ? Mitt favoritprogram ? och varför.
Dag 25 ? Min favorithögtid.

 

Så en gång om dagen kommer jag skriva om detta. Dag 1 börjar idag och jag kommer skriva den när jag kommer hem. Ha det bra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Jag är en galen tjej på 16 år som bor i Göteborg. Min stora dröm är att flytta till USA och planerar att göra det i framtiden. Jag kommer att skriva om allt från mode och skönhet till min vardag och hälsa. Hoppas ni gillar min blogg.
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa om?
 Mode
 smink
 Träning
 Åsiktsinlägg
 min vardag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards