Alla inlägg den 9 september 2014

Av -Lisa Mathilda- - 9 september 2014 22:19

Jag har drömmar men också mardrömmar. Det finns så många grejer jag verkligen inte vill ska hända med mitt liv och jag ville bara dela med mig av några. 


Att inte komma ifrån Sverige är en av mina värsta mardrömmar. Asså missförstå mig rätt, jag har inget emot sverige så men jag vil ine bo här i hela mitt liv. Har bott i samma gamla lägenhet hela mitt liv och vill bort här ifrån så fort som möjligt. Har inget emot min lägenhet eller vart jag bor, älskar tynnered! MEn jag har drömt om att bo i Usa så sjukt länge och om jag inte kommer dit kommer jag bli besviken och jag vill inte att folk säger "i told you so" liksom. Jag vill dit och bo där, vem vet det kanske ite blir för alltid men jag hoppas att det blir det. 


En annan sak är att bli fast på ett kontors jobb. Det är verkligen inte så jag vill jobba, jag vill kunna resa när jag jobbar och jag skulle mer än allt bara vilja bli skådespelerska. Asså nej, gud va hemskt att jobba typ 8 timmar om dagen och bara sitta i en stol och skriva på en dator och typ svara i telefon. Det är långt ifrån vad jag vill göra, jag vill resa runt och spela in filmer i oika länder och städer och gå på massa galor och Award shows och sånt. 


Det finns säker några fler men dessa två tar vi nu, kan nog skriva mer om ni vill fast det tar vi en annan gång. 


Puss!

Av -Lisa Mathilda- - 9 september 2014 15:19

Jag och Fredrica.

    

Jag och Jasmine. 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Jag är en galen tjej på 16 år som bor i Göteborg. Min stora dröm är att flytta till USA och planerar att göra det i framtiden. Jag kommer att skriva om allt från mode och skönhet till min vardag och hälsa. Hoppas ni gillar min blogg.
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa om?
 Mode
 smink
 Träning
 Åsiktsinlägg
 min vardag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards