Alla inlägg den 13 september 2014

Av -Lisa Mathilda- - 13 september 2014 21:35

Vet egentligen inte vad jag ska blogga om då jag faktiskt inte har gjort något kul som man kan blogga om idag. Men tänkte bara uppdatera lite. Jag hatar verkligen att vara sjuk.. Eller egentligen inte såå mycket jag menar glass, vara hemma hela dagarna och ta det lugnt, inte göra någonting. Ganska chill faktiskt.  MEN ska tillbaka till skolan på måndag då jag faktiskt inte är lika sjuk längre haha. Imorgon ska jag städa mitt rum, tvätta mina lakan, Kanske locka mitt hår (för att jag tycker att det är kul!) och lite sånna grejer. Men nu ska jag i alla fall kolla lite gossip girl och snacka med lite folk tror jag. Hoppas att alla har haft en bra dag och att alla mår bra. Puss! 

Av -Lisa Mathilda- - 13 september 2014 13:20

Jag, som många andra tjejer i min ålder, har drömt mycket om mitt bröllop. Vem det ska vara med, Vart det ska vara, Vad jag ska ha på mig, Vem som ska sjunga och så vidare. När jag var mindre ville jag nästan samma saker som jag vil nu, har inte ändrat mig så jätte mycket faktiskt. Kanske med vem det ska vara med och vem som ska sjunga typ haha. 


När jag var mindre ville jag gifta mig med en hel del olika kändisar haha men nu känner jag bara att jag vill gifta mig med någon jag älskar och vill vara med i resten av mitt liv. Har ingen aninga om vem det kan vara då jag bara är 16. Det sägs att man har träffat personen man kommer gifta sig med innan man är 16, men vem vet liksom. Har alltid velat gifta mig på stranden eller i alla fall på ett ställe där man ser havet med massa blommor och liknande. När det kommer till klänningen har jag alltid velat ha en stor prinsessklänning. Asså ni förstår inte hur länge jag har velat det, Tajt på överdelev och sen riktigt fluffig på underdelen. (bilder kommer) 

Den som jag tänkte skulle sjunga på mitt bröllop när jag var mindre som jag kommer ihåg var typ amy diamondm sen blev det cody simpson, sen justin bieber och sen cody igen. Nu skulle jag skit gärna att Ariana rande skulle sjunga på mitt bröllop, En av hennes nya låtar faktiskt ( från hennes nya album i alla fall) Just a litte bit of your heart. 


Detta är allt som jag kommer på nu som jag kan skriva.. är som sagt sjuk därför uppdaterar jag inte så mycket.. finns inte så mycket att skriva när an är sjuk. Har bara kllat gossip girl och ätit glass.. här kommer i alla fal lite bilder.

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Jag är en galen tjej på 16 år som bor i Göteborg. Min stora dröm är att flytta till USA och planerar att göra det i framtiden. Jag kommer att skriva om allt från mode och skönhet till min vardag och hälsa. Hoppas ni gillar min blogg.
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa om?
 Mode
 smink
 Träning
 Åsiktsinlägg
 min vardag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards