Alla inlägg den 12 september 2014

Av -Lisa Mathilda- - 12 september 2014 11:34

   

Lyra resort hotel, Side,Turkiet.


Skit fint ställe verkligen, jätte god mat och skit fin strand. Saknar verkligen det stället jätte mycket. Turkiet 2012 var bäst! Vill typ tillbaka fast ändå inte, vill utomlands fast helst till ett ställe jag inte varit på än, typ gekland eller nått. 


Av -Lisa Mathilda- - 12 september 2014 09:35

Hej, Vaknade i morse och hade så grymt ont i halsen misstänker också att jag har feber så jag stannade hemma från skolan idag. Kom nyss på att jag missade lite grejer, som skolvalet och lite saker i Engelskan men det ordnar sig. I alla fall klockan är inte så mycket än såg jag men aa.. Idag ska jag då bara vara hemma och ligga i soffan och kolla Gossip Girl. Ska snart kolla om jag har feber också, jag hatar verkligen att vara sjuk.. Men i alla fall, får hoppas på att jag inte är sjuk så länge i alla fall. Skriver mer sen i alla fall Hoppas alla mår bättre än vad jag gör just nu. Puss! 

 

detta ska vara min header i alla fall om jag bara kunde få upp den på bloggen, har ju tid på mig idag då ska jag kolla om det funkar på datorn hemma. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Jag är en galen tjej på 16 år som bor i Göteborg. Min stora dröm är att flytta till USA och planerar att göra det i framtiden. Jag kommer att skriva om allt från mode och skönhet till min vardag och hälsa. Hoppas ni gillar min blogg.
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa om?
 Mode
 smink
 Träning
 Åsiktsinlägg
 min vardag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards