Alla inlägg den 7 september 2014

Av -Lisa Mathilda- - 7 september 2014 21:24

Vilken svår fråga.. Men jag kan komma på 4 saker jag skulle gjort i alla fall.

1.Köpt en systemkamera och ett skit bra objektiv. 

2.Köpa massa nya kläder och liknande.

3.Åkt uomlands.

4.Spara resten till L.A


Fanns inte mycket att skriva i detta inlägget men jag hoppas att det blev bra i alla fall haha. Kom verkligen ine på mer grejer jag skulle göra med pengarna. Men nu ska jag i alla fall snart sova tror jag haha (snartalltsåom2timmartyp..)


Puss!

Av -Lisa Mathilda- - 7 september 2014 00:19

Sorry att jag inte skrev detta inlägget tidigare men har inte haft tid idag. Varit med en kompis först och sen vid 6 åkte jag hem till några vänner till familjen för att äta middag och jag kom hem nu så im sorry. Men nu tänkte jag skriva dag 6 och så kommer dag sju imorgon när jag vaknar eller senare eller nått. 


Så okej, asså det finns typ ingen "Typ av killar" som jag faller för jag bara faller har mest med personligheten att göra om jag ska vara helt seriös. Men har alltid gillar blonda killar med blåa ögon eller brunhåriga kilar med gröna ögon men asså det är ingentign man kan sätta om ett krav men aa. Sen brukar jag fotast falla för antingen längre killar eller typ lika långa som mig. Men det är svårt att faktiskt säga vilken typ av killar jag gillar. Klädstil gillar jag la typ rikemansbarn kläder haha (omnågonfattarvadjagmenar..). Men något jag faktiskt inte gillar är killar med långt hår.. asså jag vet inte bara gillar det inte haha. Men om någon vill ha långt hår GO FOR IT! 

Sen gillar jag roliga killa också. Killar som kan få mig att skratta är verkligen ett + i kanten. Nä men om vi ska vara seriösa så gillar jag killar som är roliga som sagt och snälla. Killar som inte försöker så mycket om ni fattar vad jag menar. Asså inte typ försöker vara någon dem inte är, typ i skolan bland vänner, och känner man dem utanför skolan så är dem inte likadana. 


Aja vet inte vad mer jag sk skriva så detta får bli allt. Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag haft. Men är skit trött nu så ska sova. Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Jag är en galen tjej på 16 år som bor i Göteborg. Min stora dröm är att flytta till USA och planerar att göra det i framtiden. Jag kommer att skriva om allt från mode och skönhet till min vardag och hälsa. Hoppas ni gillar min blogg.
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa om?
 Mode
 smink
 Träning
 Åsiktsinlägg
 min vardag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards