Alla inlägg den 4 september 2014

Av -Lisa Mathilda- - 4 september 2014 22:24

Tänkte bara berätta att jag har en header klar och så men just nu går det inte att ladda upp den. Vetinte om der beror på min dator eller så men jag ska testa på en dator jag har hemma också för att se om det funkar men vi får se haha. Men aa ville egentligen bara skriva det bara för att min blogg ser så tråkig ut just nu men jag jobbar på det. Imorgon har jag två lektioner men dem är typ 3 timmar var så det är ju vhill. Men det är roliga lektioner så det är lugnt liksom. Medieproduktion och Engelska fett chill. Aja nu ska jag typ sova och så för asså jag har farsovit mig 3 dagar rad nu så jag får nog gå och lägga mig tidigare så att jag får sova ordentligt. Men jag skriver mer imorgon i alla fall.

Puss på er så länge så hörs vi imorgon.   

Mina babes! Skit i min hand btw.. Den ser fuckad ut hahaha. 

Av -Lisa Mathilda- - 4 september 2014 20:10

Okej som ni kanske märkte i mitt senaste inlägg 'Big Plans' så vill jag flytta till L.A men två av mina kompisar innom 6 år ungefär. Men självklart har jag andra drömmar och mål. Både i skolan och i livet. 


I skolan:

  • Gå ut gymnasiet med bra betyg.
  • Ha 3 helt amazing år med mina vänner på gymnasiet. 

I livet (allmänt)

  • Gifta mig.
  • Ha ett stort bröllop
  • Skaffa 2 barn
  • Bli skådis eller fotograf
  • Köpa ett stort hus i L.A

Men jag vet att allt detta kanske inte kommer hända fullt ut. Jag kommer också säkert ändra mig några miljoner gånger och det är liksom inte helt hundra att jag kommer få två barn liksom. Allt kommer ju ändras under åren men det är de här jag vill just nu i alla fall. 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Jag är en galen tjej på 16 år som bor i Göteborg. Min stora dröm är att flytta till USA och planerar att göra det i framtiden. Jag kommer att skriva om allt från mode och skönhet till min vardag och hälsa. Hoppas ni gillar min blogg.
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa om?
 Mode
 smink
 Träning
 Åsiktsinlägg
 min vardag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards