Alla inlägg den 15 september 2014

Av -Lisa Mathilda- - 15 september 2014 18:13

Idag var jag i skolan igen och det gick så himla segt fast ändå inte. Ville bara hem för att jag var så otroligt trött. Kom sent till första lektionen också. Men i alla fall, sen efter skolan kommer min kompis på att hon hade glömt sin väska i en sal, så vi fick springa runt hela skolan och leta efter hennes väska (btw min skola är skit liten haha). Men när vi nu ade fått tag på hennes väska så åkte jag hem och på busshållplatsen träffade jag en  gammal klasskompis så det var trevligt. Men nu sitter jag och lyssnar på Ariana Grande och snackar med lite folk på fb och lyssnar på min drottning (Ariana Grande), Älska verkligen hennes nya album, så jävl grym! Nu ska jag i alla fall fortsätta med det och sen plugga lite , har ett "test" imorgon och så. Skriver mer sen, puss! :D


Av -Lisa Mathilda- - 15 september 2014 16:41

Egenligen ångrar jag ingenting i mitt liv som jag har gjort.. Det är med saker jag ångrat som jag INTE har gjort. Till exempel kanske inte vara lika blyg när det kommer till killar, det har gjort ganska mycket att jag inte vågat saker eller inte sagt något jag har velat säga eller helt enkelt inte berättat för någon att jag gillar den innan det är för sent. 

Men som jag sa så ångrar jag inte något jag har gjort. Inte som jag kommer på nu, Om det skulle varit för ett år sen så skulle jag sagt, Jag ångrar alla killar jag har gillat eller varit tillsammans med. Men varför skulle jag göra det, de är bara några av anledningarna till att jag är den jag är idag. Skulle inte varit samma person om det inte hade varit för dem. Så tack. Fine, jag kanske ångrar några saker jag har sagt till vänner eller familj i stunder då jag har varit arg men, det är ju inget allvarligt och jag vet att dem också vet det. Jag tycker inte att man ska ångra något i sitt liv om jag ska vara helt ärlig, Du gör val i ditt liv som formar dig till den vuxna människan du kommer att bli. Några av valen du gör kanske är mindre bra men vem bryr sig, allt handlar om att leva i nuet. Den personen du är i dag är lågnt i från den ersonen du kanske var i 5an, det beror på att du har gjort val i ditt liv och träffat människor som har påverkat dig på många olika sätt. Det viktiga är att det ska kännas rätt när du gör valen, sen hur det känns 2 år senare spelar inte direkt någon roll då det är försent att ändra något. Tänk så här, om allt det som hände in your past inte skulle hänt, vem skulle du varit då? (thats a hard one,right?)


Jag har bara lite tips till er, Lär er från mina misstag. Om du gillar någon säg det till dem, jag vet att det är jobbigt men det är bättre att veta än att inte veta right?


Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Jag är en galen tjej på 16 år som bor i Göteborg. Min stora dröm är att flytta till USA och planerar att göra det i framtiden. Jag kommer att skriva om allt från mode och skönhet till min vardag och hälsa. Hoppas ni gillar min blogg.
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa om?
 Mode
 smink
 Träning
 Åsiktsinlägg
 min vardag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards