Alla inlägg den 5 september 2014

Av -Lisa Mathilda- - 5 september 2014 16:24

Något jag vill HA just nu är la typ choklad eller thai mat. Skulle varit så sjukt gott! Men något jag vill ska hända just nu är typ att jag tar studenten och flyttar till L.A Mer vet jag faktiskt inte vad jag vill ska hända. Det är så jobbigt att komma på saker men skulle ju inte tackat nej till att typ träffa beyonce eller så. 


Idag i skolan så hade vi 2 lektioner. Den första lektionen var Medieproduktion och om ni kollar mitt förra inlägg så vet ni vad jag gjorde då. Sen hade vi i alla fall typ ganska lång lunch rast och då gick jag och 3 kompisar och åt på jensens. Så otroligt gott, asså det såsen! Aja efter det så kom vi lite sent till Engelska lektionen bara för att vi satt på jensens och dem är ganska sega där haha. Men i alla fall, på engelska lektionen så typ fick vi en bok vi skulle läsa och lite så. Började läsa den och den verkade la bra, gillar dock inte att läsa. Aja nu ska jag städa mitt rum sen ska jag träffa en kompis så jag skriver senare haha. Puss!


Av -Lisa Mathilda- - 5 september 2014 14:30

På medieproduktionen idag skulle vi a bilder på vårat favoritställe i göteborg men jag visste inte vart mitt favoritställe var så jag tog baralite bilder haha.

         

Så ja detta var några av bilerna jag tog, dem bästa enligt mig så aa. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Jag är en galen tjej på 16 år som bor i Göteborg. Min stora dröm är att flytta till USA och planerar att göra det i framtiden. Jag kommer att skriva om allt från mode och skönhet till min vardag och hälsa. Hoppas ni gillar min blogg.
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa om?
 Mode
 smink
 Träning
 Åsiktsinlägg
 min vardag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards