Alla inlägg den 2 september 2014

Av -Lisa Mathilda- - 2 september 2014 15:54

Idag är det faktiskt 2 September.. Vilket betyder att detta året har gått för fort men att det egentligen inte gör något för då är det snart jul och sen nyår. Jag vet inte själv vad jag snackar om nu men jag längtar faktiskt till Julen. Det är så mysigt, Men alla varma mysiga kläder, Tända ljus, God mat, Julgran. Sen är det ju Nyår också yey, det är så kul. Vet inte vad jag ska göra dock och tänker verkligen inte planera det nu haha. Men i alla fall. Nu Sitter jag i mitt vardagsrum och kollar lite Gossip Girl och så. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag mer än att jag ska möta min syster efter hon har slutat jobba och gå med henne till ica för att hon skulle köpa något. Dagen i skolan var ganska chill idag faktiskt, vi gjorde inte så mycket haha. Vi har inte riktigt kommit igång känner jag och aa.. Vi gör bara massa små grejer hela tiden. Jag är den som faktiskt gillar att skirva stora uppsatser om allt möjligt och så. Men jag ska inte klaga haha, det kommer antagligen komma sjukt mycket saker sen haha. Jag får njuga medan jag kan i guess. Men Nu ska jag fortsätta kolla på Teen Wolf.   

Gammal bild..

Puss! 

Av -Lisa Mathilda- - 2 september 2014 15:48

En person jag vill träffa nu.. Vi kör 2. 


En person som jag känner som jag vill träffa nu är typ Jasmine.. Har inte träffat henne på sjukt länge och saknar henne otroligt mycket. Vi hade så kul under sommarlovet och jag saknar det och vill bara att hon ska komma tillbaka hit! ( hon bor hos sin mamma nu btw..)


En person som är känd som jag vill träffa nu kan jag inte bestämma mig om.. Vet inte om jag ska väja Cody Simpson, Beyonce, Demi Lovato eller typ Dwayne Johnson. Men okej.. jag väljer Beyonce, Fatta va coolt det skulle vara att träffa henne. Skulle antagligen svimmat. vill faktiskt träffa Demi sjukt mycket också. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Jag är en galen tjej på 16 år som bor i Göteborg. Min stora dröm är att flytta till USA och planerar att göra det i framtiden. Jag kommer att skriva om allt från mode och skönhet till min vardag och hälsa. Hoppas ni gillar min blogg.
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa om?
 Mode
 smink
 Träning
 Åsiktsinlägg
 min vardag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards