Alla inlägg den 19 september 2014

Av -Lisa Mathilda- - 19 september 2014 21:47

Om jag ska vara 100% seriös så har jag inte varit jätte glad den senaste tiden. Mitt liv har typ rasat ihop framför mina ögon och jag tror att jag har förlorat en fett viktig person i mitt liv. Så om jag inte updaterar så mycket så beror det på en massa saker. Kan inte säga direkt vad som har hänt men hela livet känns fuked up nu. Vill bara resa iväg och lämna allt bakom mig, men  jag kan inte. Någon som betyder sjukt mycket för mig har jag förlorat tror jag och jag orkar inte mer just nu. Mina vänner säger 500 olika saker som dem tycker att jag ska göra och jag vet inte vem jag ska lyssna på. Har aldrig känt så här för starkt för en kille innan.. kanske låter töntig men jag bryr mig inte. Om ni hade varit i samma position som jag är i just nu skulle ni nog känna samma sak. Men nu är allt förstört och jag kan inte göra någonting åt det. 


Gud va jag låter depp, men det är ju dock sanningen. Men i alla fall. Idag var jag i skolan och det gick så himla segt asså jag fattar inte, det var så segt så jag trodde att jag skulle somna på riktigt. Men i alla fall, när jag kom hem från skolan åt jag lite mat och kollade lite Youtube klipp. Efter det smsade jag Fredrica för hon ville att jag skulle hänga med henne till torget så det gjorde jag. Efter att hon köpte det hon skulle köpa s¨gick vi runt och kollade lite på torget. När vi var klara där så åkte jag hem och väntade på att pappa skulle komma he vilket tog kanske 15 minute haha, men när han kom hem så åt jag lite till och sen gick ha iväg til scouterna och min syster till en middag eller whatever så jag var hemma själv (min mamma är i sthlm). Men i alla fall jag gjorde inte så mycket, kollade gossip girl och åt ostbågar. Nu ligger jag i min säng och typ halv sover så ska sova snart tror jag. Skriver mer i morgon i alla fall. 

Puss!

Av -Lisa Mathilda- - 19 september 2014 21:44

Asså om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte vad mitt senaste köp för mina egna pengar var men antagligen typ mat. Men asså jag har varit typ pank under hela juli och augusti och nu september. Får pengar den 30de september så det är ju ganska snart i alla fall. Så sorry för ett fett ointressant inlägg om mitt senaste köp som var typ ingenting haha men jag lovar att skriva bättre på den sista dagarna nu! är ju bara 6 dagar kvar så det är chill! Puss på er! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Jag är en galen tjej på 16 år som bor i Göteborg. Min stora dröm är att flytta till USA och planerar att göra det i framtiden. Jag kommer att skriva om allt från mode och skönhet till min vardag och hälsa. Hoppas ni gillar min blogg.
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa om?
 Mode
 smink
 Träning
 Åsiktsinlägg
 min vardag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards