Alla inlägg den 11 september 2014

Av -Lisa Mathilda- - 11 september 2014 21:33

Så, idag har jag gjort ganska mycket grejer om man tänker efter. Först var jag i skolan och hade matte, idrott och Engelska. På idrotten körde vi frisbeegolf (vet inte hur det stavas) och det var la kul på sitt sätt haha.. fick dock otroligt ont i armen då min kompis fråkade kasta en frisbee på högkant rakt in i min axel, kunde och kan fortfarande inte lyfta min arm så jätte högt. Men  alla fall, efter skolan åkte jag hem, kollade på ett avsnitt av gossip girl (är helt fast!) och pluggade lite matte då jag ligger lite efter på grund av att vi nästan inte får jobba någonting på lektionen utan han ska ha 2 års genom gång av allt. Sen skulle jag möta min syster efter att hon hade slutat jobba och vi skulle åka till torget och köpa en födelsedags prsent till en 5 åring som fyller år idag. Anyway, när vi kom hem så skulle hon iväg till scouterna (hon är ledare) och jag var ensam hemma då min pappa och syster är ledare och min mamma var på yoga eller nått. Så jag kollade yttligare 1 avsnitt av gossipgirl i väntan på att kyckligen jag hade lagt fram skule tina. När den då hade gjort det så lagade jag mat och visste inte riktigt vad jag skulle göra, hade inget resept eller någonting så jag bara blandade lite kryddor och stekte kycklingen först och sedan la jag in den i ugen med sama kryddor p igen och en liten sås jag gjorde av matlagnings grädde och vitlöksmarinad. Det blev faktiskt hur gott som helst och aa vad kan man säga..Gömdkocktalang.

Nu ligger jag i min säng och kollar på Gossip girl igen haha, är snart på säsong 3. Men när detta avsnittet är klart så måste jag läsa lite ur romanen vi har fått att läsa i engelskan så aa måste komma till sida 50 är på 38 men det går fort att läsa. 


Puss!

Av -Lisa Mathilda- - 11 september 2014 21:30

 

Så jaaa.. mobbad bild men what ever.

Well dett ar la det. 

Byxor tröja och skärp om jag gissar rätt är från Ginta Tricot. Byxorna finns kvar men inte resten tror jag. Hade också en rosa kofta över och min skinjacka men aa..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Jag är en galen tjej på 16 år som bor i Göteborg. Min stora dröm är att flytta till USA och planerar att göra det i framtiden. Jag kommer att skriva om allt från mode och skönhet till min vardag och hälsa. Hoppas ni gillar min blogg.
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa om?
 Mode
 smink
 Träning
 Åsiktsinlägg
 min vardag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards